Nákup služby – Kontroly, periodické zkoušky, opravy a likvidace hasicích přístrojů pro roky 2024 – 2027 pro Správy provozních středisek v regionální působnosti Brno uvedených v příloze č.2.
Základní informace
Název zadávacího postupu
Nákup služby – Kontroly, periodické zkoušky, opravy a likvidace hasicích přístrojů pro roky 2024 – 2027 pro Správy provozních středisek v regionální působnosti Brno uvedených v příloze č.2.
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/24/V00023336
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00023336
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
výjimka
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
26. 08. 2024 13:24
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
04. 09. 2024 08:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Milan
Příjmení
Kováč
kovacm2@army.cz
Telefon 1
+420 973229930
Telefon 2
+420 725566294
Předmět
Popis předmětu
- provedení kontrol, periodických zkoušek, oprava a likvidace ručních a pojízdných HP dle zákona č. 133/1985 Sb. o požární ochraně, v platném znění s použitím vyhlášky MV č.246/2001 Sb., o stanovení podmínek požární bezpečnosti a výkonu státního požárního dozoru (vyhláška o požární prevenci); (viz Rámcová dohoda čl.II. odst. 1) - vystavení příslušných dokladů a protokolů o provedených kontrolách, periodických zkouškách a opravách HP, včetně záznamů o vyřazení HP z používání, je-li zákonný důvod pro vyřazení HP v souladu se zákonem a vyhláškou; (viz RD čl. II. odst. 2) - příslušné označení provedené kontroly a periodické zkoušky HP; (viz RD čl. II odst. 2) - odvoz HP k provedení periodické zkoušky, popř. opravy do místa provozovny/ sídla dodavatele a jejich dovoz na určené místo; (viz RD čl. II odst. 2) - odběr a odvoz neopravitelných nebo vyřazených HP z používání k ekologické likvidaci v souladu s § 9 odst. 9 výše uvedené vyhlášky; (viz RD čl. II odst. 2) - bližší specifikace předmětu plnění je uvedena v příloze smlouvy č. 1 – „Cenová nabídka“, která bude nedílnou součástí rámcové dohody; (viz RD čl. II odst. 1) - objednavatel se zavazuje plnění převzít a zaplatit dodavateli dohodnutou cenu; (viz RD čl. II odst. 1) - měrné jednotky za požadované služby a náhradní díly – kus (ks); - s vybraným účastníkem zadávacího řízení bude uzavřena víceletá rámcová dohoda na poskytování služby; - platnost smlouvy bude od jejího oboustranného podpisu smlouvy do 31. srpna 2027 nebo do vyčerpání maximálního rámce smlouvy, pokud k tomu dojde dříve; (viz RD čl. IV. odst. 3)
Kód z číselníku NIPEZ
50413200-5
Název z číselníku NIPEZ
Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů
Hlavní místo plnění
Česká republika
Kód z číselníku CPV
50413200-5
Název z číselníku CPV
Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů
Název předmětu
Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů
Textové pole pro popis místa plnění
místa plnění (tj. místa rozmístění HP) jsou uvedena v příloze smlouvy č.2 – „Rozmístění hasicích přístrojů“, která bude přílohou ke smlouvě s vybraným dodavatelem a je přílohou uveřejněné ZD; (viz RD čl. IV. odst. 1)
Položky předmětu
Místo plnění
CZ | Česká republika |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ano
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
16. 09. 2024 11:09 | Uveřejnění výsledku | |||
16. 09. 2024 11:09 | Uveřejnění účastníků | |||
26. 08. 2024 13:24 | Uveřejnění zadávacích podmínek |